خانما شربت کوریزان خوبه یا اکزاگید

۱ پاسخ

سلام کوریزان خیلی خوبه خیلی زود جواب میده ولی میگن برا بچه های ۵ سال به بالاس. من چند باری خیلی کم دادم به دخترم

سوال های مرتبط

مامان آنیام دنیام🫀🧿 مامان آنیام دنیام🫀🧿 ۲ سالگی
مامان مامان نازطلا مامان مامان نازطلا ۲ سالگی