سلام داشتن ترشح تو۱۷ هفته خطریه یا طبیعی ؟

۲ پاسخ

بله سفید وبدون بو

چه ترشحی اگ سفیده بو نداره طبیعی منم داشتم تا ۳۰ هفته

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۴ ماهگی