مامانا جلو‌گیری تون چیه برا رابطه ؟

۱۱ پاسخ

لوله هامو بستم
سزارین سوم بودم

طبیعی

ماهم طبیعی یدیشب رابطه داشتم یهو ریخت توم😭😭😭👎میترسم

من همین که چهلم تموم شد رفتم دستگاه گذاشتم

طبیعی

طبیعی

هیچی تا پریود میشم جونم به لبم میرسه

کاندوم😄

کاندوم🙂

قرص ال دی

کاندوم😶

سوال های مرتبط

مامان آنیا😍 مامان آنیا😍 ۱۳ ماهگی