۷ پاسخ

من زیاد شده حتی پلی هدرامینوس شدم دارم میرم دکتر برام سنو کلیه وگوارش جتین وداپلر هم نوشته خداروشکر خوب بودن آزمایش قند کبد کم خونی وادار دادم همه خوبه به قول خودش بدون علت زیاد شده الان شکمم بزرگ و ورم کردم بلندشدن وراه رفتن برام سخت شده هیچ راه درمانی نداره گفت هر هفته بیا برا چک کردن آمپول ریه هم بهم نزد گفتم اگر کیسه بترکه چکارکنم گفت زایمان میکنی آخه میترسم هی بترکه بچه هنوز وزنش زیاد نباشه وبره دستگاه

شیرینی و آب کمتر بخور درست میشه فقط فک‌ کنم باید هفتگی nstبدی

سزارین باشه کنترل میکنن تا وقت خودش حتما سر به دکتر بزن

دیابت داری؟

برای منم گفت لب مرز هست
شیرینی جات‌ ممنوع
اب فقط همراه داروها بخور
رفع میشه انشالله

من زدم گوگل میگه بعضی وقتا خود به خود رفع میشه اگه دیابت نداشته باشی

ترس نداره زایمان میکنی یا دکتر کنترلش میکنه

سوال های مرتبط

مامان رستا و مسیحا مامان رستا و مسیحا ۱ ماهگی