ناهار برا نینی هاتون چی پختین؟

۱۴ پاسخ

برنج و مرغ و ماست

ی کم گوشت مرغ با سیب زمینی و ارد برنج یکم روغن زیتون و اسفناج تازه گذاشتم رو گاز برا بار اول بود مرغ دادم ...نمیدونم اسفناج خوبه یا ن

سوپ بروکلی

سوپ چون سرماخورده

رشته پلو

تخم مرغ ابپز

از ابگوشت خودمون میکس میکنم براش

حلیم

عدسی البته اب قلمم‌ریختم توش

به و هویج وشلغم و گذاشتم بخار پز بشه

هنوز هیچیییی چون از وقتی پاشده داره گریه میکنه دیگه میره تا عصر ک درست کنم.😩😩میگه اصن نزارم زمین نمیتونم برم تا سرویس

کوکو سیب زمینی

حلیم اگر بخوره

کوکوی عدس

سوال های مرتبط

مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان گلاریس🥹🫀 مامان گلاریس🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان نیکی جانم🪻💞🦋 مامان نیکی جانم🪻💞🦋 ۱ سالگی
مامان گل پسر👼🩵 مامان گل پسر👼🩵 ۱۱ ماهگی