۸ پاسخ

من دخترم و 18 ماهگی گرفتم پسرمم تصمیم گرفتم بگیرم 18 ماهگی

ن اتفاقا دکتر پناه گفت تو ۱۸ ماهگی باید بگیری چون بعد ۱۸ ماهگی باعث میشه اهن جذب بدنش نشه

نه گلم من ۱۶ماه کامل دادم از شیر گرفتم الان ۲۱روزه فقط شیر خودمو میخورد

نه عزیزم چه اشکال داره فقط حتما بجاش شیر گاو بهش بده در روز ی لیوان

نه بابا چه مشکلی ،منکه بچه اولمو 17 ماهگی از شیر گرفتم

اره خوبه تااون موقع غذاخوردنش بهترمیشه
ولی تمام تلاشتو بکن ک بتونی متلا شیرموز خوردن رو جابندازی،خودت بخور یادبگیره
شیرپاستوریزه خیلی خوبه بخورن

ن معمولا از ۱۸ تا ۲۴ ماهگیه از شیر گرفتن ..
اما باید خیلی با احتیاط پیش بری و بدونی باید چیکار کنی وگرنه بچه اذیت میشه

کوچیک نیس خیلی؟

سوال های مرتبط