۱۸ ماه حداقل باید
بعدشم باید شیر ماجان و پاستوریزه بدی حتما
من پسرمو ۱۷ ماهگی گرفتم چون غذا نمیخورد اونم با مشورت دکتر
بزار 18 ماهش پر شه بعد بگیر،،،میگن تا یک سال نیم حتما باید بخورن
من ۱۵ ماهگی گرفتم
من از الان دارم کم میکنم شیرخشک شو چون غذا میخوره
دراصل بچه باید تا دوسال شیربخوره
من ۱۸ ماهگی میخام بگیرم
من خاهرم دخترش۱۸ماهگی از شیر گرفت
بنظرم زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.