خانما کسی هست ک بچش خودش بخوابه؟؟؟

۷ پاسخ

بگیر نگیر داره چون دندون درمیاره یه وقتایی زیر سینس بعضی موقع تو گیجی میذارمش رو بالشت

اره خداروشکر وقتی خوابش بیاد هرجای خونه باشه میخواب

ن ولا مگ بزور بخوابونم اونم بدون گهواره نمیخوابه اگ تو گهواره هم باشه شبا میارمش سرجاش اما دوباره نصف شبی بیدار میشه گریه میکنه دوباره میزارم ت گهواره دیگ تا خود صب تو گهوارس

خودش بخوابه ینی چی؟
منظورت چیه

نه متاسفانه

آره دختر من مستقل میخوابه

کاش بچه من اینجوری بود

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهای ناز‌ مامان دوقلوهای ناز‌ ۲ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان مارتیا و پرنیا مامان مارتیا و پرنیا ۱ سالگی
مامان گیلدا مامان گیلدا ۲ سالگی