۳ پاسخ

نه بخاطر نفخ هم هست،رعایت کن غذای نفاخ نخور ، بعد درد و تیر کشیدن هست تا رحم کم کم جمع بشه

مسکن نداری بزاری

به خاطر زخم و بخیه اس،مسکن بخور شیاف بزار

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۰ ماهگی