۵ پاسخ

عزیزم حالت چطوره؟خوبی؟زایمانت چطور بود؟

اره من 10روزه از زایمانم گذشته تاالان درد دارم

طبیعیه شیافو بزار

بله عزیزم 😪 خیلی روزای سخت و‌پر دردیه

اره عزیزم‌طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی