یکم درد پریودی دارم طبیعیه؟شما هم این دردا رو دارین؟

۶ پاسخ

واا...منم درد دارم ولی چندساعت بعد میرم دستشویی دردم تموم میشه😅

منم دارم هم کمر درد پریود هم درد…اوف🥺

اره.

ت هفته ی تو طبیعیه

منم دارم زیادم هست

بله طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آرمین مامان آرمین ۵ ماهگی
مامان selin مامان selin ۳ ماهگی