۸ پاسخ

قطره جنتامایسین هر۸ساعت تو چشماش بریز و با آب ولرم وپنبه فقط محل چرک بردار تا پخش نشه☺️منم پسرم اینطوری بود با این دستور خوب شد

اگه یهویی اینجور شده چشم بچه یخ کرده .قطره باکتی ماید ۱۰ به فسقل من داد دوروز استفاده کردم‌خوب شد .هشت ساعتی یه قطره .بعد با اب ولرم وپنبه چرکی اومد تمیز کن .حمومش نکن اگه کردی سرشو نشور .سرشم کلاه باشه حتما که یخ نکنه

ببین هیچ کاریش نکن
فقط گوشه ی چشمش به سمت بینیش رو اروم ماساژ بده
چیز خطرناکی نیست
مجرای اشکیش کامل باز نشده
تا ۲ ماهگی هم ممکنه طول بکشه
اگ اینجوریه ک چشم بچت صبحا چسبیده ب هم ی پماد چشمی بگیر بزن ولی اون درمان نمیکنه فقط نمیزاره بچسبه بهم

چای دم کرده سرد شده رو پنبه بزن توش باهاش چشماشو بشور

منم اینجوری الان دوبار بردم دکتر هنوز خوب نشده
چندین بار هم با چایی شستم خوب نشد

باچای تازه دم شده سردشده با پنیه پاک کن
پسرمنم همینجورشد پاک کردم خوب شد

سلام چای ک درست کردی اولشو بریز تو ی لیوان بزار خنک بشه با پنبه چشماشو تمیز کن

سلام قه چیه ؟ همون چرک سفیدع؟؟
شیر یا سینت خورده بهش.

سوال های مرتبط

مامان قلب خونه مامان قلب خونه روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد