سلام سلام خوبین
ناهارتون چیه 😋

۱۷ پاسخ

ماکارونی

عدس پلو

دال عدس جاتون سبز

برنج و مرغ سوخاری

منم سوپ گذاشتم دوازده صبونه خوردیم

بوراک 😋

سیب زمینی و گوجه و همبرگر

آش رشته

سلام سلام ممنون عزیزم
کوکو سیب زمینی

سلام عزیزم
پلوشوید باقالی با ماهی

قرمه سبزی جات خالی خوردم دارم میخابم

آش رشته

دیشب ۵ نیم خابیدم 🥲

استانبولی

تازه بیدارشدم هنوز هیچی

ی چیز خوب 🤣🤣🤣

باقالي پلو با ماهي دودي

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی