من هنوزم چیزای سرد زیاد نمیخورم
انشالله بعد چهل روزگی
زری دکترم گف چن روز اول اب یخ یا بستنی نخورم سردیه واس رحم خوب نی
من نخوردم واقعیتش میترسم لبنیات بخورم
من بودم نمیخوردم چیزای سرد برای روزای اول زایمان اصلا خوب نیست حتی مایعاتم باید ولرم بخوری نه سرد بدن روزای اول خیلی حساسه
نه بابا تو ک نمیخای کلی بخوری ک
نه عزیزم من خوردم چیزیم نیس
یخه
نخور خوب نیست خوراکی سرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.