۳ پاسخ

برای بچه نه ضرر نداره
ولی رنگ باز نمیکنه

بله چون هورمونات پایدار نیست ، دیدی تو پریودی هم میگن رنگ نزن

بله درست گفته

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۱۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۴ ماهگی
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 ۸ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۱ ماهگی