مای بیبی شماره 4 این شکلیه کلا؟

تصویر
۱۳ پاسخ

طرحشو عوض کرده عزیزم

این شکل بسته بندی جدیدش اصلاااا خوب نیس، چسبش خیلی ضعیفه، همون بسته بندی قدیمی رو بگیر

این جدیده

این مدل استحری نیست؟

نه.

ببین همونه فقط مای بیبی طرح جدید زده

کسی نمیخادبرا رفع حاجتش عاقبت بخیری خودش یافرزندش
شادی روح اموات براش قران. ختم کنم
نیازدارم به کار بچه کوچیک دارم دوتا نمیتونم جایی کارکنم قران میخونم
مبلغش هرچقددوسدارین وتوانتونه

دوماهگی سایز 4میزنی؟

فک نکنم

اینا کانال داره جدیدن قدیمی ها فرق داره

شرتیه دیگ

چطوری 🤣

زده ۴ دیگه

سوال های مرتبط