۶ پاسخ

3

من دو میببندم

۴عزیزم

بستگی ب وزن داره من ی ۴ داشتم ۳ پیدا نکردم ۴ باز کردم میبندم ی کم بزرگه کشش جلو میارم قد ۴ بلند تره و گرنه با ۳ پهناش فرقی نداره مایبیبی مارکش

۳ بیشتر استفاده میشه

۳و ۴هردو زیاد استفاده میشه
من الان دوماهه ۳استفاده میکنم

سوال های مرتبط