3
من دو میببندم
۴عزیزم
بستگی ب وزن داره من ی ۴ داشتم ۳ پیدا نکردم ۴ باز کردم میبندم ی کم بزرگه کشش جلو میارم قد ۴ بلند تره و گرنه با ۳ پهناش فرقی نداره مایبیبی مارکش
۳ بیشتر استفاده میشه
۳و ۴هردو زیاد استفاده میشه
من الان دوماهه ۳استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.