ماه دیگه این موقع نیهان بغلمه

۱۱ پاسخ

ان شاالله

انشاالله بسلامتی🤲🥹
ماه بعد این موقع من تازه شدم ۳۸هفته 🫠
اوووف هنوز خیلی مونده برا من‌

وای منم هی ب همسرم میگم چهارشنبه دوهفته دیگ نویان پیشمونه🥲

ایشالا عزیزم

انشالله عزیزم

ایشالله

یه سلامتی و شادی

آمین

انشالله

ایشالا بسلامتی عزیزم
خداکنه برامنم زود بگذره 🥲😍

اوخی بسلامتی😍🧿

سوال های مرتبط

مامان جوجه🥺😍 مامان جوجه🥺😍 ۴ ماهگی
مامان پرنســـا👧🏻🤍 مامان پرنســـا👧🏻🤍 ۱۱ ماهگی