میشه بهش بگم مثلا منو37هفته سزارین کنه اخه خستم
من دوست دارم زود زایمان کنم خستم دکترم نیست ک نامه سزارین هم بهم بده
پس طبیعی از چند هفتگی شروع میشه
ایشالا بسلامتی زایمان کنی عزیزم🥰🙏🌸
عزیزم بسلامتی به دنیا بیاد
واییییییی من که خیلی خوشحالم که انقدر از راه رو اومدم زوقم میکنه😍🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😍😍😍😍😍😍😍😍انشاالله بقیشم به سلامتی تموم بشه بیان بغلمون🥰🥰🥰
هنوزسی و شش هفته ای مگه میشه ۳۷اونم طبیعی بشه😐حت سزارینم سی وهشت هفتس
ایجانم انشالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.