۷ پاسخ

میشه بهش بگم مثلا منو37هفته سزارین کنه اخه خستم

من دوست دارم زود زایمان کنم خستم دکترم نیست ک نامه سزارین هم بهم بده

پس طبیعی از چند هفتگی شروع میشه

ایشالا بسلامتی زایمان کنی عزیزم🥰🙏🌸

عزیزم بسلامتی به دنیا بیاد
واییییییی من که خیلی خوشحالم که انقدر از راه رو اومدم زوقم میکنه😍🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😍😍😍😍😍😍😍😍انشاالله بقیشم به سلامتی تموم بشه بیان بغلمون‌🥰🥰🥰

هنوزسی و شش هفته ای مگه میشه ۳۷اونم طبیعی بشه😐حت سزارینم سی وهشت هفتس

ایجانم انشالله

سوال های مرتبط

مامان نیلـــ🌙ــماه🐣 مامان نیلـــ🌙ــماه🐣 ۹ ماهگی
مامان لیا🍓 مامان لیا🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🥺😍 مامان جوجه🥺😍 ۴ ماهگی
مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی
مامان هاکان💎جانان🎀 مامان هاکان💎جانان🎀 ۶ ماهگی