شماهم میزارید بچه هاتون کارتون ببینن؟؟

۱۸ پاسخ

یکم نگاه می‌کنه زیاد علاقه نداره

کارتون دوس نداره آهنگ و تبلیغ میبینه

اره جدیدا عاشق تلویزیون شده قبلا نگا نمی‌کرد عذاب می‌کشیدم برا تمیز غذا درس کردن الان دگ راحتم

اره یه موقع هایی که کار دارم میزارم ببینه

نه تاحالا ندیده هم تلوزیونم خرابه کلا خاموشه هم جایی بریم کارتن نشون بده علاقه نداره ببینه

پسرمن شبکه پویارو نگاه میکنه هرز گاهیم تو گوشی اهنگ میزارم براش

والا من دخترم خیلی حرف نمیزنه تلویزیون هم دوست داره همش ناراحتم که چرا گذاشتم ببینه.ولی بچه شما دیگه الان بزرگ شده فکر کنم‌ از دو سالگی مجازه.
حرف میزنه پسرتون؟؟

مصالح چشم باز میشه،تیلی روشن شبکه پویا.تا ساعت۲،استراحت میکنند بعد سرگرم بازی ددر تا شب😍
والا من از کوچیکی تیلی روشن بوده خونمون مشکلی ندارند بچه‌ها،،نه از نظر تکلم نه هوشی تازه باهاشون یکسری شعرها،کارتون دوست دارند می‌شینم باهاشون نگاه میکنم براشون توضیح میدم ومیخونم ...هم شعر یاد دارند بخوانند ،،هم داستان تعریف میکنند

آره میذارم؛ یعنی تلویزیونمون روشنه گاهی میبینه

روزی نیم ساعت و میزارم چاره ندارم

اره من از صبح تا شب براش روشن میکنم ولی نگاه نمیکنه خیلییییی کم میبینه

بله ، اتفاقا خیلی هم از نظر من کاربردیه چون بیشتر چیزها رو از تلویزیون یا جمع بچه ها یاد میگیرن

تلوزیون ببینه بهتراز گوشی هست البته من خودم تعدادی فیلم دانلود کردم مناسب سنش ک ببینه چون همه فیلم های شبکه پویا برا سنش خوب نیست

من خیلی دوس دارم ببینه ولی اصلا هیییچ علاقه ای نداره🤦🏻‍♀️

اره نگاه میکنه

آره ما از صبح روشن هست البته اصلا نمیشینه ببینه فقط گوشش می‌شنوه کلمه جدید یاد میگیره میاد یاد من میده 🤭

آره می گیرم نگاه میکنه

من دوس دارم ببینه سرگرم شه ولی اصلاا نگا نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان دخمل فندوق مامان دخمل فندوق ۲ سالگی