شماهم گوشی میدید ب بچه هاتون

۲ پاسخ

خیلی کم من که خیلی کم میدادم از اول ولی دم مادربزرگاش گرم گوشی میدن دستش اینم بد عادت بد قلق شده خونه برا گوشی میشینه گریه میکنه ولی منو همسرم تا جا داره گوشی نمیدیم مخصوصا زمانی که برا گوشی گریه میکنه

اون گوشی به من نمیده 😅

سوال های مرتبط

مامان نیکان و نهال مامان نیکان و نهال هفته سی‌وچهارم بارداری