۱۰ پاسخ

من هیچی چون هر چی خارج بشه بهتره

کوریزان میدم بهتر از بقیه دارو ها میخوره و جواب میده

دختر منم فقط آبریزش داره چراخوب نمیشه عه

پلارژین دادم هم آبریزش داشت هم عطسه بهتر شد

انگار فقط سرش سرما خورده

فقط آبریزش داره😭

سیتیریزین

البته من پلارژین الان میدم خوب شد خداروشکر

سیتریزین

سیتریزین ،نئوتادین
اگه سرفه هم داره پلارژین

سوال های مرتبط

مامان نیکان و نهال مامان نیکان و نهال هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیکان و نهال مامان نیکان و نهال هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماه مامان🌛 مامان ماه مامان🌛 ۲ سالگی