خانما پسرم اسهال چی بدم بهش بهترشه

۶ پاسخ

آب سیب بگیر بزار قشنگ سیاه که شد بده بهش

پدی لاکت خوبه موز هم خوبه اگه غذا بهش میدی

کیدی لاکت زینک

خونگی بهتره ندی ولی اگر خیلی بده حالش یکم پودر ریشه محک بریزداخل اب سرد دوقاشق چای خوری بدش

بایولاکت

قطره پدیلاکت هر ۶ساعت ۵قطره معجزه میکنه

سوال های مرتبط

مامان آراز🥺❤ مامان آراز🥺❤ ۱ سالگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۱۶ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۸ ماهگی
مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۸ ماهگی
مامان مامان مهرسام مامان مامان مهرسام ۱۰ ماهگی