خانما پوشک ببم یا مرسی یا کوکومی؟؟؟

۸ پاسخ

خودم استفاده نکردم ولی زنداداش میگه کوکومی از هر لحاظ خوبه

از همه کم حساسیت تر مولفیکس و مای بی بی

ببم استفاده میکنم خیلی خوبه

مرسی از همش بهتره

مرسی چسباش خوبه آخرین بارم سایز۴ ۳۶تایی ۳۴۰ گرفتم

ببم استفاده کردم راضی بودم

همه رو استفاده کردم هیچ کدوم ملی بیبی نمیشن

استفاده نکردم فکرکنم مرسی و ببم خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان محمدآرمان مامان محمدآرمان ۱۳ ماهگی
مامان عسلمممم مامان عسلمممم ۱۲ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۹ ماهگی