خانما پوشک مارک کوکو‌می خوبه

۲ پاسخ

اگه گیرت بیاد خیلی عالیه. سبکه. من اولش کوکومی خریدم بعد گیرم نیومد تو شهرمون.

خوبه ولی انچنان باکیفیت نیست
مثل مای بیبی های سادست از نظر کیفیتی ولی به عنوان یه پوشک اقتصادی خوبه
فقط ایرادش سایزش خیلی کوچیکه اگه ۴مای بیبی و مولفیکس میبندی باید۵کوکومی بگیری

سوال های مرتبط

مامان عسلمممم مامان عسلمممم ۱۲ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۹ ماهگی
مامان محسن مامان محسن ۱۱ ماهگی