عزیزم از تونیک ضدریزش با قطره سیلیس خیلی عالی جواب میده
کانال غذای کودک در روبیکا بیش از ۳۵۰۰ مادر .🍲💕.
@food_babyy
من پریناتال میخورم اونم شب چون نمیخوام چاق بشم ، کلسی شور هم خریدم چون تازگیا پا درد گرفتم ، قرص اهن هم که تقریبا همیشه میخورم چون کم خونی دارم😐
ککلکسونرم من😁
من اکتی ناتال میخورم راضی ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.