۴ پاسخ

عزیزم از تونیک ضدریزش با قطره سیلیس خیلی عالی جواب میده

کانال غذای کودک در روبیکا بیش از ۳۵۰۰ مادر .🍲💕.
@food_babyy

من پریناتال میخورم اونم شب چون نمیخوام چاق بشم ، کلسی شور هم خریدم چون تازگیا پا درد گرفتم ، قرص اهن هم که تقریبا همیشه میخورم چون کم خونی دارم😐
ککلکسونرم من😁

من اکتی ناتال میخورم راضی ام

سوال های مرتبط