سلام خانما شپا چند هفته بودین لباس ها بچتونو شستین ؟‌

۴ پاسخ

من الان شستم
هرکسی ی جوریه من احتمال زایمان زودرس دارم گفتم اماده باشه بهتره
شما اگه عادی هستی ۳۴ ببعد بشور

من دو هفته پیش بعدشم اتو کردم که صاف بشه، تو بیمارستان نگن دست دوم اورده😁😁

من تازه شستم

منم ۳۷ بودم اول لباساشو شستم بعدم ساکمو بستم

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی