واژنم ی تیر خفیفی میکشه کسی اینجوری هس هم هفته من
خطر نداره

۸ پاسخ

منم همچینم استرس میگیرم میترسم

طبیعی عزیزم منم اینجورم

طبیعیه منم ایطوریم

ارع منم اینحورم

مال منم میشه هم قسمت پشتم هم جلوم

من اینجوریم ولی هم هفته نیستیم دکترم گفت تا زایمان بعضیا میمونه باهاشون

طبیعی ت هفته ت ایطوری بودم

نه اشکالی نداره

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری