۵ پاسخ

شاید جیش داری😬🫣🤣
من موقع بارداری دیگه با درد واژن میفهمم جیش دارم مثانه م پوکیده😄
نه طبیعیه همه دارن استراحت کن خوب میشه

منم استخون روی واژنم تیر میکشه مخصوصا موقع بلندشدن و راه رفتن

برا منم تیرمیکشه

به خاطر سطح هورمونی که داره با سرعت زیاد تو بدن بالا میره طبیعی هممون همین طوریم

طبیعی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🐣💙🩵🐣 مامان 🐣💙🩵🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هایلین مامان هایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری