۵ پاسخ

شاید جیش داری😬🫣🤣
من موقع بارداری دیگه با درد واژن میفهمم جیش دارم مثانه م پوکیده😄
نه طبیعیه همه دارن استراحت کن خوب میشه

منم استخون روی واژنم تیر میکشه مخصوصا موقع بلندشدن و راه رفتن

برا منم تیرمیکشه

به خاطر سطح هورمونی که داره با سرعت زیاد تو بدن بالا میره طبیعی هممون همین طوریم

طبیعی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🐣💙🩵🐣 مامان 🐣💙🩵🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هایلین مامان هایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان خانوم لوبیا مامان خانوم لوبیا هفته بیستم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری