خانما تو هفته من عادی توی واژنم زیر شکمم تیر میکشه درد میکنه

۲ پاسخ

من بالا واژنم درد داره ببخشید رک میگم یعنی وسطش بعد سرکلاژم هستم نمیدونم طبیعی یا نه

بله عزیزم منم این دردا رو دارم

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری