دیونه شدم همش گریه میکنه نمیدونم چشه

۲ پاسخ

خواهر من ۷ ماهه همینم حتی اون یه چسه تایمایی ک گریه نمیکنه باز تو سر من صدای گریه میپیچه

بغلش کن راه برو شاید دلش بغل میخواد

سوال های مرتبط