۶ پاسخ

نه عزیزم من قراره ۳۷زایمان کنم بچه کامله مشکلی نداره

حالا چرا اون تایم ؟؟یه هفته دیگه بذار بمونه اون داخل وزنگیری و تکاملش بهتره تا بیرون شما که این همه صبر کردی اینم روش.

ن عزیزم چه مشکلی من دقیقا تازه ۳۷هفته بودم که کیسه ابم پاره شد و زایمان کردم

ای دکترا همه چی میگن

والا دکترا میگن تا ۳۷هفته بچه بازم نارس حساب میشه ۳۸هفته و ۴روز ب بعد بچه کامله نارس نیس چیزی ک خودشون گفتن

نه هیچ مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان مهوای مادر مامان مهوای مادر ۹ ماهگی
مامان میکائیل♥️ماهلین مامان میکائیل♥️ماهلین ۱۲ ماهگی