نه عزیزم من قراره ۳۷زایمان کنم بچه کامله مشکلی نداره
حالا چرا اون تایم ؟؟یه هفته دیگه بذار بمونه اون داخل وزنگیری و تکاملش بهتره تا بیرون شما که این همه صبر کردی اینم روش.
ن عزیزم چه مشکلی من دقیقا تازه ۳۷هفته بودم که کیسه ابم پاره شد و زایمان کردم
ای دکترا همه چی میگن
والا دکترا میگن تا ۳۷هفته بچه بازم نارس حساب میشه ۳۸هفته و ۴روز ب بعد بچه کامله نارس نیس چیزی ک خودشون گفتن
نه هیچ مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.