۶ پاسخ

من ۳۷ و ۵ روز زایمان کردم مشکلی نداشت بچه فقط یکم وزنش کم بود

منم ۳۷و۴روز زایمان کردم هم بریچ بود هم فشار داشتم دستگاه نرفت

37هفته کامل دیگ خوبه

۳۷ هفتهو ۴ روز

من 37 هفته و 2 روز بود مشکلی نبود

من ۳۷ هعته و ۴ روز بودم شکر خدا کامل بود مشکلی نداشت

سوال های مرتبط

مامان مهوای مادر مامان مهوای مادر ۹ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری