من ۳۷ و ۵ روز زایمان کردم مشکلی نداشت بچه فقط یکم وزنش کم بود
منم ۳۷و۴روز زایمان کردم هم بریچ بود هم فشار داشتم دستگاه نرفت
37هفته کامل دیگ خوبه
۳۷ هفتهو ۴ روز
من 37 هفته و 2 روز بود مشکلی نبود
من ۳۷ هعته و ۴ روز بودم شکر خدا کامل بود مشکلی نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.