یک فرآیند طبیعی هست بخاطر ترشح اکسیتوسین که هورمون عشق هست
و بخاطر بالا رفتنگردش خون در زمان شیردهی
ابن عرق کردن باعث میشه بوی بدن مادر پخش بشه ،که این بو برای نوزاد آرامش بخش هست و باهاش خو داره و مادر رو از این بو میشناسه
منم اینطوریم مخصوصا چایی که میخورم و بلافاصله شیر میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.