۲ پاسخ

یک فرآیند طبیعی هست بخاطر ترشح اکسیتوسین که هورمون عشق هست
و بخاطر بالا رفتن‌گردش خون در زمان شیردهی
ابن عرق کردن باعث میشه بوی بدن مادر پخش بشه ،که این بو برای نوزاد آرامش بخش هست و باهاش خو داره و مادر رو از این بو میشناسه

منم اینطوریم مخصوصا چایی که میخورم و بلافاصله شیر میدم

سوال های مرتبط

مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی