این کرم و بخر بعد از هربار شیردهی بزن عالیه برای من نوک سینه ام زخم شده بود انگار با چاقو بریده بودن درد میکرد میزد تو کمرم با این خوب شدم الان راحت شیر میدم
کرم شقاق سینه هیدرودرم بگیر ارزونه ها
روی نوک سینت بزن نایلون بکش هرموقع خواستی بچتو شیر بدی نایلنشو دربیار تمیز کن تا بخوره
برا من فقط کرم هیدرو درم جواب بود
سر سینت چرب کن بعد از اینکه بچه شیر خورد
کم کم درست میشه
مال منم اونقدر دوشیدم شقاق شد دردش عین دندون درده
درست نمیزاری دهنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.