سلام آزمایش های قبل بارداری رو باید ناشتا بدم ؟

۸ پاسخ

صد د صد ناشتا

باید ناشتا باشی چون احتمالا تیرویید و پرولاکتین هم چک میکنه

آها مرسی عزیزم
نه می‌خوام ببینم مشکلی ندارم

اگه لزمایش بارداری دادی ودکتر فرستاده ازمایش های اولیه رو بدی باید ناشتا باشی فقط اب میتونی بخوری و باید صبح بدی دیگه معمولا

چون قند و تیرویید هم داره

ارره ناشتا باش

منظورم آزمایش تیروئید ادرار قند رو دکتر نوشته برام ؟

ازمایش بتا نه هر ساعتی هم رفتی رفتی

سوال های مرتبط

مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری