ازین صندلی تابیا استفاده کردید؟ خوبه بگیرم؟

تصویر
۷ پاسخ

کانال غذای کودک در روبیکا بیش از ۳۵۰۰ مادر .🍲💕.
@food_babyy

فامیلمون داره من روش میشینم سرم گیج میره😅یجوریه اصن نمیتونم بشینم و جاگیرم هست

من دارم خوبه قشنگ ریلکس میکنی 🤪

من دارم خیلی راحتهههه

من دارم خیلی خوبه

اره دارم خوبه زیاد نمی‌رم داخلش ولی زیاد هم نکون میخورم سرم گیج میرع

خیلی جا گیره اینا
و واسه بچه خیلی خطرناکه
تاب کودک بگیرید واسش

سوال های مرتبط

مامان آریا✨ و تو دلی♥️ مامان آریا✨ و تو دلی♥️ ۲ سالگی
مامان آریانا مامان آریانا ۱ سالگی