پوشک مرسی خوبه ؟ استفاده کردید ؟

۷ پاسخ

والا من استفاده کردم آشغال بود باید هر دو ساعت عوض کنی

مرسی رو نه ولی کوکومی برا پسرم استفاده کردم خوب بود

ب پسر من همه چی میفته جز این

نه من راضی نبودم

من یه بسته استفاده کردم خوب نبود

هرچی غیر پوشک خریدم راضی نبودم

من استفاده کردم خیلی خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها وشاهان مامان دوقلوها وشاهان ۲ سالگی