۳ پاسخ

منم دارم🥲

منم دیشب تا الان پهلوی راستم تبر مبکشه مخصوصا اگه بخوابم به راست 😑

درد رباط گرد انگار بالاتر از رون چسپیده به استخون واژن هست
چپ و راست
برای من از هفته ۱۶ سمت چپ غروبا دردش شروع میسه تا فردا صبح که از خواب پا میشم یه چند دقه بعدش ول میکنه

سوال های مرتبط