۱۶ پاسخ

ماشاالله عزیزم خدا حفظش کنه ❤️
واقعا ۹ ماه انتظار می ارزه

عزیزم وزن تولدش چند بود

عی خوداااا🐥🥺

چ عکس قشنگی کیف کردم واقعا ارزششو داره
ان شاالله منم ب زودی کوچولومو بغل کنم و بگم همه این دردا و استرس و اذیتا به یه تارموی بچم میارزه

اوی ننه 😍

خدا حفظش کنه عزیزم چه حس خوبی داره خداییی

خوداخودا

دلیل سوزش سر دلت اومد🥰🍓😍😍😍

تازه دو روز خواهر چن روز دیگ کولیک و رفلاکسش بیاد مثل ما میشی ک تحملش برات سخته

خدا حفظش کنه عزیزم 🧿❤️

ای جان😍

واقعا خیلی شیرینن🥰

بیمارستان هاشمی نژاد از امام حسین بهتره🤔؟شما از بیمارستان امام حسین ناراضی بودن؟

الهی😍

مبارکت باشه عزیزم خدا حفظش کنه

برمنم دعا کن زود زیمان کنم خسته شودم

🥹🥹ای خدا کاش منم زودتر تجربش کنم

سوال های مرتبط