مامانا ببلاک ar میدین بالا نمیاره بچه اتون

۴ پاسخ

ن دفعش معمولیه

منم اپتامیل میدم اما بی میله

چه شیرخشکی باعث میشه نوزاد وزن بیشتری بگیره

بچه من بعضی وقتا بالا میاره البته شیر خودمم میخوره

سوال های مرتبط

مامان مرد کوچک👼✨ مامان مرد کوچک👼✨ ۶ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان امیرعلی و نهال مامان امیرعلی و نهال ۱۰ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری