قهوه تو شیر دهی اشکال داره؟

۸ پاسخ

ممکنه بچه بی خواب بشه و رفلاکس اگر داره بیشترش میکنه

من سه روز کاپوچینو خوردم بچم خیلی بی خواب بود همش بیقراری میکرد

من هر روز کاپوچینو میخورم
بچه دیگه عادت کرده

من میخورم ۹ ماه بارداری نخوردم الان دیگه میخورم فقط درصد کافینش بالا نباشه همین

میگن بچرو بیخواب و کلافه میکنه بهتری نخوره ممکنه بک شب تا صبح بی قراری کنه

من هم می‌خوام بدونم .چون میترسم بخورم

من که هرروز میخورم

ن من هرروز میخورم

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان 𝐴𝑣𝑎 مامان 𝐴𝑣𝑎 ۳ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان فرهان💙 مامان فرهان💙 ۱۰ ماهگی