ممکنه بچه بی خواب بشه و رفلاکس اگر داره بیشترش میکنه
من سه روز کاپوچینو خوردم بچم خیلی بی خواب بود همش بیقراری میکرد
من هر روز کاپوچینو میخورم
بچه دیگه عادت کرده
من میخورم ۹ ماه بارداری نخوردم الان دیگه میخورم فقط درصد کافینش بالا نباشه همین
میگن بچرو بیخواب و کلافه میکنه بهتری نخوره ممکنه بک شب تا صبح بی قراری کنه
من هم میخوام بدونم .چون میترسم بخورم
من که هرروز میخورم
ن من هرروز میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.