زیر شکمم خیلی درد میکنه چکار کنم ؟

۱۰ پاسخ

با مشورت دکترت شیاف پروژسترون مصرف کن

حتما برو دکتر

تو حمام خیلی زیر اب گرم نرو

چیزای گرم هم نخور ،،یکم نشاسته گندم بریز روی اب کمی سرد بقیه لیوان اب ولرم بخور نصف لیوان بشه

خب به نظرم با دکترت مشورت کن

شیاف کی بهت داده دکتر؟؟

دردش تا از ۵ دقیقه بیشتره؟؟

اگه لک بینی نداری و کاشتنی نیست ،، طبیعی هست

اگه مثل درد پریودیه طبعیه
اگه هم زیادی درد میکنه ببین چیز نفخ دار نخوردی

اگه لک بینی نداری تحمل کن

سوال های مرتبط

مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری