مامانا شکمم خیلی درد میکنه ولی میرم دسشویی چیزی نمیاد چکار کنم

۲ پاسخ

اصلا دستشویی نرو ممکنه فشار کاری باشه
اگر دیدی داره میگیره و ول می‌کنه یعنی انقباض داری سریع خودتو برسون دکتر بیمارستان درمانگاه هرچی

اب ولرم بخور راه برو

سوال های مرتبط

مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پرنسس سلنا مامان پرنسس سلنا ۴ سالگی