۲۰ پاسخ

منم جلو موهام همه ریخت زینک میخورم بهترشده

من بیوتین میخورم هفته ای یدونه هم امپول بیوتین و دکسپانت میزنم،دکتر گفت تا ۶هفته بزنی ریزش قطع میشه دوباره موهات درمیان😁

منم همینم عزیزم نگران نباش روزانه ۱۰۰۰ تادمو باید بریزه یا شایدم بیشتر زمان بارداری هورمونا بهم ریخت و هیچی نریخت اینا هموناس الان داره میریزه

من دیگه امروز گریه کردم😭😭😭 نابود شدم

من مثل آبشار موهام میریزه اصلا هم کمبود آهن ندارم واقعا نمی دونم چه کنم

قرص آهن میخوری؟تو دوران بارداری چه ویتامین میخوردی اونارو ادامه بدی زیاد نمیرزه موهات من آهن و ویتامین Dمصرف میکنم زیاد موهام نمیریزه در حدی ۴یا۵ تارمو قرص شیر افزارم میخورم

خدایی چرا باباهای کچل نمبشن هرچی درده مال مادره

ب کلبه مادران کچل خوش اومدی😅😂

طبیعیه. کمتر از قبل نمیشه. موهایی هست که توی بارداری باید می‌ریخته و نریخته.

وای منم انقد شدید میریزع جرعت نمیکنم برم حموم یا دست بکشم تو موهام . وحشتناکه

واسه منم تازه ریزش مو شرو شده

تازه شدیم مثل هم😂😜

همه همینیم .اونروزموهاموشونه کردم دخترم دید انقد غصه خورد

طبیعیه🥲

منم همینطورمممم😭😭

منم همینم

میگن وقتی بچه شروع به شناخت مادر میکنه مادر موهاش میریزه دلیل علمیشم اینه که بدن از ذخیرش دیگه تمامً استفاده کرده و طول میکشه تامین بشه
نگران نباش درست میشه دوباره موهای جدید در میاری
منم دارم نزدیک میشم به این موضوع 😉

کلسیومی بخور که توش زینک داره

واسه منم می‌ریزه😩

منم همینطور

سوال های مرتبط

مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری