۹ پاسخ

خب چرا شیشه دادی بهش روزی چندبار داادی؟

چون اگه نمی‌گرفت کلا نمی‌گرفت چون شما میگی وقتی خواب آلوده میخوره پس تو بیداری هم باید عادت بدی

اگه شیرت خوبه حیفه بده بخوره ولی دلت به حالش نسوزه بزار گرسنه بمونه مجبور میشه میخوره شاید دوسه روز اذییت کنه ....شیشه شیر هم کلا حذف کن

اخ اخخخخ مشکل من ،فقط شیشه و پستونک دوست داره از روز اولم همین بود با سرنگم بهش میدادم نمیخورد پسرم یک کیلو وزنش کم بود دکتر گفت باید کمکی بدی اینجوری شد منم شیرم زیاد و چرب نمیخورهههه فقط بدوشم تو شیشه

دخترمنم اینجوری بود شیرخشکی شد شیرخشک‌بهتره بابا بده بره خودت راحتتری

شیرمم خوبه حیفم میاد شیرخشک بدم نمیشه هم همیشه دوشید😔

تو شیشه میخوره ؟
دختر من که داخل شیشه هم نمیخوره وسینه هم نمیگیره

نده بزایکم گرسنه بشه چاره ای جزسینتوگرفتن نداشته باشه

خب ازاول شیشه نبایدمیدادی عزیزم

سوال های مرتبط