۴ پاسخ

من دوبار سرما خوردم دخترم خداروشکر نگرفت نمیگیره نگران نباش

بهش شیر خودتو بده. انتی بادی داره شیرت

اگ شیر خودتو‌میخوره اینو بدون ک پادتن سرماخوردگی از طریق شیر بهش میرسه و همین باعث میشه اگ ازت ویروس بگیره راحت بگذره و‌مریض نشه

موقع شیردادن ماسک بزن نزدیک صورتش نشو
زودتر برو دکتر

سوال های مرتبط