من دوبار سرما خوردم دخترم خداروشکر نگرفت نمیگیره نگران نباش
بهش شیر خودتو بده. انتی بادی داره شیرت
اگ شیر خودتومیخوره اینو بدون ک پادتن سرماخوردگی از طریق شیر بهش میرسه و همین باعث میشه اگ ازت ویروس بگیره راحت بگذره ومریض نشه
موقع شیردادن ماسک بزن نزدیک صورتش نشو
زودتر برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.