۴ پاسخ

😐😐 نه بابا

۳۷/۵ ب بالا تب حساب میشه

نه بابا طبیعیه

ن بالای ۳۸ میشه تب

سوال های مرتبط

مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی
مامان گل پسر و حسین مامان گل پسر و حسین ۱۶ ماهگی
مامان هلما و محراب مامان هلما و محراب ۹ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی ۸ ماهگی