کسی اینجا هست بخواد سال بعد برا بچه دوم اقدام کنه؟

۱۹ پاسخ

ن بابا کسی مگه دیگه بچه میاره با این وضعیت گرونی😶

من.

من😶

من تو فکرش هستم

با این اوضاع اوردن بچه اشتباه محضه

الان خیلی از مامان های گهواره روزی صدبار بی بی چک میفرستن همونایی ک تا دیروز میگفتن عمرن بچه نمیخایم🙄🙄

من ن .

شب اول ماه رمضان خیلی تاکید شده واسه اقدام انشالله ک اجرایی بشه🐣

من قطعا😁

منم تو فکرشم

من میخام

آرررره من😁

من دومی امسال اوردم پشیمونم هی میگم ای کاش اختلاف این دوتا بچه ۵سال میشد

شوهرم خیلی اسرار داره ولی من هر بار ک میگه بچه دوم بیاریم ینی دگ هر چ سر پسرم کشیدم میاد. جلو چشام خابم نمیبرع

منننن شاید

من درصددم

نه اصلا بچه بیار زحمت بکشه که اینجا بزرگ بشه اخرم بک شن

من نمیدونم چیکار کنم

من خودم لتروزول گرفتم دارم میخورم

سوال های مرتبط