۱۰ پاسخ

من خودم دوست دارم دخترم5سالش شد اقدام کن که هم دخترم بزرگ تر شده باشه کمتر لجبازی کنه هم اینکه اگه فاصله سنی شون خیلی نزدیک باشه بیشتر از اینکه لذت ببرم از بزرگ شدنشون اذیت میشم

ایشالا ۱۰ سالش که شد به بچه دوم فکرمیکنم

من دوست دارم دخترم ۸ سالش اینا بشه بعد اقدام کنم.چون اینجوری مستقل شده.کمک حالم میشه.دیگ با من کاری نداره.

من ازاینایی ک دوتا بچه پشت هم داشتن پرسیدم گفتن فاصله کم بهتره باهم سرگرمن ودرگیردوتایی وباهم بزرگ میشن راحتی

عه منم۱۹سه تولدمه

منم پسرم ۱۰ خرداد ۳سالش میشه ...ولی واسه اقدام یکم تردید دارم

منم تو فکرش بودم ولی بخاطر جنگ که معلوم نیس سرنوشتمون چی باشه فعلا نمیخوایم

۳سالش شده و بفکر اقدامم و نمیدونم از کجا شروع کنم

عه پسرت تاریخ تولدش با دخترم یکیع 😍۱۴۰۲/۳/۱۹

بچه منم ۲۳خرداد ۳سالش میشه
منم میخواستم اقدام کنم ولی گفتم صبرکنم‌ تکلیف روشن بشه منظورم جنگ هست

سوال های مرتبط